12.4.2018

Viime aikojen ostoksia

Shoppailen nykyään aika harvoin mitään ylimääräistä ja vaatteitakin olen ostellut viimeksi viime heinäkuussa (ellei yksiä uusia mustia farkkuja lasketa). Ostoksia ei siis kovin usein kerry niin paljoa, että niistä saisi yhden postauksen kasaan. Nyt on kuitenkin taas pari juttua tullut osteltua, joten tässä olisi postaus niistä.
ostoksia2

Lumenen matte foundation on ehdoton lempparimeikkivoiteeni enkä pysy enää edes kärryillä, monesko tuubi tämä jo on. Suosittelen kokeilemaan, jos haluat mattaisen lopputuloksen! Itse en tarvitse tämän kanssa edes peitevoidetta, koska se on jo itsessäänkin hyvin peittävää.

ostoksia1

 Misellivesistä olen kuullut paljon hyvää ja pakkohan se oli itselläkin hankkia tällainen testiin. Päädyin tähän öljyä sisältävään miselliveteen, koska sen luvattiin poistavan myös vedenkestävä meikki. Se poistaa kyllä tosi hyvin, mutta ei selvästikään ihan kaikkea. Meikkivoidetta ja joskus ripsiväriäkin jää kasvoihin, mutta esimerkiksi huulipunan ja luomivärit se poistaa kokonaan. En osaa vielä sanoa, ostanko tätä uudestaan.
ostoksia3

 L'Orealin setting spraysta olen kuullut myös paljon hyvää, joten edellisen Rimmelin sprayn loppuessa päätin hankkia tämän. Olen kyllä tykännyt tuotteesta ja se tekee ihon tosi mattapintaiseksi. Jos sinulla on tosi kuiva iho, niin silloin en välttämättä tätä suosittelisi.
ostoksia4 ostoksia5

 Olin Prismassa etsimässä Makeup Revolutionin meikkejä, mutta kyseiseen Prismaan ne eivät olleet tulleet. Päädyin sitten hankkimaan tämän Miss beautyn luomiväripaletin, koska kaksi edellistä omistamaani palettia ovat jo tosi vanhoja. Paletin ainoa mattasävy ei kovin paljoa näy eikä siltä kyllä ihmeitä voi odottaakaan hintaan nähden. Kimallesävyihin olen kuitenkin ollut erittäin tyytyväinen! Suihkautan siveltimeen ensin setting sprayta ja sitten laitan luomiväriä ja pigmentti kyllä näkyy ja kestää luomilla koko päivän kasaantumatta luomivakoihin!
ostoksia6 ostoksia7

 Tämän ja seuraavan paidan ostin oikeastaan Mallorcan matkaa varten H&M:ltä. Ihastuin tämän topin väriin ja pitsiyksityiskohtaan eikä sitä oltu hinnallakaan pilattu: maksoi muistaakseni kympin!

ostoksia8

 Tämä paita on niin ihanan värinen ja muutenkin tosi nätti. V-kaula-aukon lisäksi siinä on leveät hihat, joita olisi ollut vaikea saada kuvaan mukaan. Tästä paidasta on tulossa myös parempia kuvia hieman myöhemmin!

 Oletko sinä kuinka ahkera shoppailija? Oletko kokeillut jotain näistä kosmetiikkatuotteista tai oletko miettinyt jonkun hankkimista?

16 kommenttia:

  1. Kaikki muut tuttuja paitsi luomiväripaletti! Musta on tullut kauhee himoshoppaaja, en osta litään kerralla vaan kaikki kodmetiikka ja vaatteet ostetaan pienissä erissä.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, sinä ootki kerenny testaamaan sitten paljon tuotteita! :D Haha, no käyhän se noinkin!

      Poista
  2. Tosi kivoja ostoksia! :) Itselläkin tulee ostettua uusia juttuja tosi harvoin enää. Ihana tuo viimeisen paidan kuosi *.*

    Tuo Lumenen meikkivoide oli ennen mun vakio, mutta uuden lanseerauksen myötä se muuttui omalle iholle jotenkin raskaaksi :/ Pidin pitkän tauon meikkivoiteesta, mutta nyt ostin pitkästä aikaa Lumenen CC-voiteen, joka on osoittautunut hyväksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on niin nätti♥ Ja rahaa tuntuu silti menevän paljon vaikka shoppailua ei niin kovasti harrastakaan :D Harmi, että toi lanseeraus ei mennyt nappiin sun kohdalla. Tosta CC-voiteesta oon kuullu kans kehuja mutta vielä en oo hankkinu sitä testiin sen hieman kalliimmaan hinnan vuoksi.

      Poista
  3. Tuo alin paita on kyllä IHANA, passaa sulle tosi hyvin <3 Itelläkään ei oo tullu oikeastaan osteltua mitään muutamaan kuukauteen, mutta muutama paita olisi mielessä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos♥ Välillä on kyllä mukava hemmotella itseään shoppailun merkeissä :)

      Poista
  4. Tosi kivoja ostoksia! Tuo harmaa toppi H&M:ltä on aivan ihana! 😍 Tuo setting spray on kyllä hintaansa nähden todella hyvä, oma suosikkini on Macin tai Smashboxin mutta tuo L’Orealin on myös tosi kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä tosi nätti *.* Just tää setting spray on mulle kaikista kallein kokeilemani :D Smashboxin vastaavasta oon kans kuullu kehuja.

      Poista
  5. Oi tuo pitsinen toppi on tosi kaunis! <3 Kivoja ostoksia nuo muutkin kyllä! :)

    VastaaPoista
  6. Tosi kivoja ostoksia, etenkin tuo viimeinen paita! ♥ Mä oon kyllä aikamoinen himoshoppaaja, joka viikko tulee ostettua jotakin, hups :D Tuota meikkivoidetta mun pitää ehdottomasti kokeilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki oon niin tykästyny tohon paitaan *.* Haha, no jokainen tavallaan! Kannattaa kyllä kokeilla tota meikkivoidetta, jos kaipaa mattaisuutta ja peittävyyttä.

      Poista
  7. Kivoja ostoksia! :)
    Mä oon aika kova shoppailija ja sitä olisi kyllä hyvä vähän rajoittaa välillä, niin rahaa jäisi vähän säästöönkin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Shoppailu on kyllä aikamoinen rahannielijä :D

      Poista
  8. Vautsi kuinka kauniit kuvat!<3 aivan ihana toi vaaleansininen toppi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, yritinkin panostaa näihin kuviin!♥ Se on niin kiva toppi!

      Poista