16.10.2019

Epäonnistuneet kuvat - ''Näytänks mä tolta?!''

Somessa hyvin harvoin nähdään epäonnistuneita kuvia, vaikka eihän niissä nyt tietenkään aina voi onnistua. Joskus vuosi tai pari sitten olen viimeksi jakanut näitä epäonnistuneita kuvia blogiin, joten nyt oli aika tehdä uusi postaus, jossa jaan pari epäonnistunutta kuvaa. Omien kuvausreissujeni jäljiltä näitä on aika paljon kamerassa, joten moni piti karsia myös pois!


epäonnistuneet1
epäonnistuneet4
Yleisin ongelma on liika puhuminen, pitäisi vain keskittyä siihen poseeraamiseen.

epäonnistuneet2

Tästä kuvasta ei taas oikein ota selvää, onko tulossa jokin mielenkiintoinen puheenparsi vai aivastus...

epäonnistuneet5

Lentoon lähdössä.


epäonnistuneet3

Tällaiset räpsyttelykuvat ovat oikeasti aivan karmeita, ihan niin kuin olisi riivattu!

epäonnistuneet6

Siinä oli joitain epäonnistuneita kuvia tälle kertaa. Fakta on se, että jokainen epäonnistuu joskus kuvissa eikä se ole niin vakavaa. Mutta millä tavalla sinä yleensä epäonnistut kuvissa? Minulla kuvat epäonnistuvat yleensä tuon puhumisen takia, kun yritän peittää epämukavaa oloani puhumalla. Ja ne kuvathan vasta epäonnistuvat, kun suu on mitä erikoisemmissa asennoissa!

2 kommenttia:

  1. hahaa tämmöset postaukset on parhaita! hauska nähdä etten oo ainoo joka jakaa näitä epäonnistuneitakin otoksia blogiin x) mulla yleensä kuvat epäonnistuu sen takia just kun puhun tai liikutan mun kättä tai yritän laittaa hiuksia paremmin :D

    VastaaPoista
  2. Näitä on kyl tosi hauska lukea ja nähä, ettei kaikki muutkaa onnistu kuvissa aina :D Puhuminen on kyllä niin iso moka!

    VastaaPoista