24.3.2020

17 faktaa bloggaajasta

En ole varmaan tehnyt ihan perinteistä faktapostausta sitten vuoden 2017, joten ehkä nyt olisi aika taas esitellä itseään tällaisen postauksen muodossa. Jos on pitkään tätä blogia seurannut, varmasti moni fakta on ihan tuttu, mutta uudemmille kasvoille tästä löytyy varmasti uutta tietoa.

kuva2

1. Olen 19-vuotias ja olen syntynyt 20.11.2000.

2. Asun Kainuussa.

3. Asun vuokralla yksin kerrostaloasunnossa.

4. Harrastan bloggaamisen lisäksi lenkkeilyä, lukemista, erilaista urheilua fiiliksen mukaan ja sarjojen katsomista. Ei mitään erikoista! Ehkä nuorisovaltuustokin voidaan lukea harrastukseksi.

5. Valmistuin ylioppilaaksi vuonna 2019. Kirjoitin englannin, ruotsin, ranskan, äidinkielen, historian ja yhteiskuntaopin.

kuva3

6. Olen seurustellut pian kaksi vuotta.

7. Valitsen ehdottomasti Coca cola zeron Pepsi Maxin sijaan.

8. Unelma-ammattini on toimittaja.

9. Rakastan kasvonaamioita, erityisesti kangasnaamioita.

10. Olen noin 180cm pitkä.

11. En osaa yhtään piirtää enkä sitä ikinä harrastakaan.

12. Olen tosi kova huolehtimaan ihan pikkuasioistakin. Vaikka ongelmaa ei vielä edes olisi, mietin usein, että mitä jos. 

13. Olin ja olen kova Robin-fani. Musiikkimakuni on myös tosi laaja. Tällä hetkellä lemppareitani ovat esimerkiksi Mouhous, Alan Walker ja Ava Max.

kuva1

14. Lempisovellukseni on Instagram. 

15. En osaa sanoa, olenko aamuvirkku vai yökukkuja, koska voin olla molempia tilanteen mukaan. Esimerkiksi viime vuonna kirjoitusten aikaan menin aina nukkumaan puoli kymmeneltä ja heräsin jo ennen seitsemää. Joskus taas vapaampina aikoina voin mennä nukkumaan myöhemmin ja herätä kymmeneltä. Tällä hetkellä olen unirytmini puolesta näiden kahden välimaastossa.

16. Olen joissain asioissa tosi suurpiirteinen. Minua ei esimerkiksi haittaa pieni sotku keittiössä tai jokin pikkuvirhe blogin ulkoasussa. Ongelmia tulee, jos jokin asia pitäisi oikeasti tehdä tosi tarkkaan.

17. Olen pian noudattanut vuoden ainakin osittain curly girl -metodia. Kiinnostaisiko vaikka postaus aiheesta?

kuva4
Löytyikö uutta tietoa tai voitko samaistua johonkin kohtaan? 

Lue myös nämä: 



4 kommenttia:

  1. Faktapostaukset ovat kivoja - on hauskaa löytää tutuista bloggaajista uusia puolia! Sun hiukset on niiiin upeat tuon curly girl -metodin myötä, joten ehottomasti postausta tästä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva kuulla! *.* Kiitos tosi paljon, pitääpä ruveta suunnittelemaan postausta :)

      Poista
  2. Ava Max on tällä hetkellä munkin lemppariartisti! :) Muutama fakta oli tullu sun blogia seuraamalla tutuksi, mutta osa oli uutta tietoa! Mielettömän ihana mekko <3 !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, hän on niin hyvä! Mahtavaa, että kaikki faktat eivät olleet ihan tuttuja *.* Kiitos paljon!

      Poista