20.3.2020

9 ajatusta ennen nukahtamista

Ennen nukahtamista kerkeää miettiä vaikka ja mitä. En millään muista, missä blogissa näin vastaavanlaisen postauksen, mutta idea ei kuitenkaan ole täysin omani. Tykkäsin hurjasti siitä, miten sympaattisia jotkin mieleen heräävät kysymykset kyseisellä bloggaajalla olivat ja kiinnostuinkin siitä, mitä itse ajattelen ennen nukahtamista.

Olen kerännyt puhelimeni muistioon jonkin aikaa erilaisia ajatuksia ylös, mitkä putkahtivat mieleeni nukahtamista odottaessa. Tosi moni ajatus jäi kirjaamatta, sillä ottaahan uni aina jossain kohtaa vallan, mutta yhdeksän niistä olen saanut napattua postaukseen asti.

nukkuminen3

Onko olemassa sellaista virusta tai bakteeria, jolle kehon puolustusmekanismi eli kuume onkin juuri hyvä kasvualusta eikä tapakaan sitä? 

Miksi pelottavan elokuvan tai sarjan katsomisen jälkeen miettii, että se pelottava tyyppi tulee JUURI sinun asuntoosi? 

Miksi olen niin kova jännittämään, voiko se olla geeneissä?

Millä tavalla kosketusnäyttö toimii?

nukkuminen1

Mitä teen, jos olen tekemässä mäkilähtöä ja auto vain sammuukin koko ajan? 

Kuinka monen päivän jälkeen voi julkaista uuden ig-kuvan?  

Saanko oppikirjoja millään tavalla, kun kirjastot kerta menevät kiinni? Jos en saa, niin miten voin suorittaa opintojaksoja?

nukkuminen2

Meneeköhän ryhti ajan saatossa huonoksi, jos nukkuu paljon kyljellään?

Eihän nyt vain tullut taas vessahätä? 

Onhan herätys nyt varmasti päällä? 

Oletko sinä kenties pohtinut samoja asioita?  

Lue myös nämä:

Minäkin hämmennän koronasoppaa

Mä oon vaan mä olin tällanen valmiiks

Helsinki on kiireisten ihmisten kaupunki

4 kommenttia:

  1. Haha ihania ajatuksia, kaksi viimeistä ovat hyvin samastuttavia :D tuo kirjastoasia on kyllä stressannut ihan päiväsaikaankin, meillä onneksi yliopiston pääkirjasto on rajatusti auki näin poikkeusaikaankin. Kauhuleffojen hahmot ovat kaikkivoimaisia ja kosketusnäytöt jotain yliluonnollista, eipä niille muuta selitystä löydy.

    Sanna / pancakepalace.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva että voit samaistua! Joo toi ajatus putkahti mulla ekan kerran päähän illalla ja sitten seuraavana päivänä ja myöhemminkin tuli stressattua kirjojen saantia :D Ongelma on vieläkin osin ratkaisematta mutta jospa asiat tästä selkiäisi, tilanne on kuitenkin kaikille uusi.
      Haha, nyt tuli ratkaisu noihin kahteen pulmaan! :D

      Poista
  2. Ihanan samaistuttavia <3 Mä oon aina miettinyt niitä ihmisiä, jotka saattaa useemmankin julkaisun tehdä päivässä: ensinnäkin ihaillen, mikäli julkaisut ovat laadukkaita, toiseksi miettien juurikin tuota aikaa. Onko heillä jokin tuntimäärä julkaisujen välissä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, saapi kyllä ihmetellä mistä ideat semmoseen tahtiin keksii! :D

      Poista