20.1.2017

Sarjojen täyteinen viikonloppu

Moi!

Jälleen yksi viikko lukiota takana ja koeviikkokin alkaa lähestyä uhkaavasti. Aluksi suunnitelmissani oli lukea koko viikonloppu (lue: pari sivua) kokeisiin, sillä tässä jaksossa on pari ainetta johon haluan oikeasti panostaa. Nyt suunnitelmiin tuli äkillinen muutos, sillä Skamin kolmas kausi pölähti Areenaan! Jos et vielä ole aloittanut katsomaan kyseistä sarjaa, niin aloita heti kun voit tai jäät paljosta paitsi! Lempparikauteni kahdesta ensimmäisestä kaudesta oli toinen, kuten varmasti monen muunkin mielestä. Noora ja William ovat vain niin ihania! Skamin lisäksi viikonloppuni kuluu Vampyyripäiväkirjojen kuudennen kauden merkeissä. Sitä minulla on katsomatta vielä vajaa kymmenen jaksoa.

Pitää nyt ehkä silti repiä jostain aikaa kokeisiin luvulle...

Joko sinäkin olet hurahtanut Skamiin? Miten aiot viettää viikonloppusi? Hyvää viikonloppua!

19 kommenttia:

  1. Mulla ei Skamia ole tullut katsottua (pitäisi varmaan :D) Jospa sä löytäisit kokeisiin lukua vartenkin aikaa!

    sanasokkelossa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun on pakko ruveta kattoo sitä! Ihan eka jakso ei kyllä heti sytyttänyt, mutta sen jälkeen ne vaan paranee. Ja jospa saisin luettua :D

      Poista
  2. En oo ees kuullut kyseisestä sarjasta! :o Täytyypä mennä katsomaan heti kun kerkiää :)

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha vähän jännä, koko some on ollut täynnä Skamia viime aikoina :D

      Poista
  3. En oo Skamin kanssa päässyt katsomisvaiheeseen vielä, mutta se on kyllä ehdottomasti katsottavien ohjelmien listalla! Oon kuullut pelkkää hyvää siitä, onko se oikeesti kaiken hypen arvoinen? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä että on listalla! 8) Mun mielestä se todellakin on kaiken hypen arvonen, hahmot ovat kaikki niin aidon oloisia eivätkä feikkejä kuin useimmissa sarjoissa. Tietenkin sekin vaikuttaa että hahmot Skamissa ovat juuri minun ikäisiäni, että pääsen helposti kiinni heidän ajatusmaailmaansa :D

      Poista
  4. Pidä kiva viikonloppu! Skamista oon kuullut paljon, mutta yhtäkään jaksoa siitä en o katsonut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin! Itsekään en olisi ruvennut katsomaan sitä, ellei kaverini olisi suositellut.

      Poista
  5. Oon just aloittanut katsomaan SKAMia ja on kyllä koukuttava :D

    VastaaPoista
  6. Hassua, en ollut kuullutkaan koko sarjasta ennen! :D Mutta voisin kyllä alottaa sen seuraamisen, koska mulla ei nyt itseasiassa oo mitään sarjaa kesken.

    kuviteltu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mutta hyvä että nyt viimeistään kuulit! :D

      Poista
  7. Oon kuullu niin paljon tuosta Skam sarjasta ,että se on ihan huippu! Olisikohan aika katsoa :D

    VastaaPoista
  8. Tuota skam sarjaa on kyllä hehkutettu viime aikoina paljon :D Itse olen vasta ekan jakson saanut katsottua :D mutta ihan kivan oloinen sarja kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on ja hyvä että olet saanut edes yhden jakson katsottua 8)

      Poista
  9. Mäkin olen aivan rakastunut skamiin!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja hei kiitos kommentista blogiini, ilman sitä en olisi löytänyt tätä. Ja hei kiva että kävit lukemassa!
      nep04.blogspot.com

      Poista
    2. Jep Skam on tosi ihana! Ja ole hyvä :)

      Poista