19.2.2017

Minkälainen tyylini on?

Moi!

On helmikuun blogiyhteistyöpostauksen aika Sanasokkelossa-blogin Erjan kanssa. Hänen blogissaan on siis postaus samasta aiheesta, joten muistakaapas käydä lukemassa se!

Tämän postauksen aiheena on pukeutumistyylini. Minkälaisista vaatteista pidän ja mitkä minun päälläni useimmiten nähdään? Tästä asiastahan saa parhaiten selkoa kuvien avulle, joten siirrytään suoraan niihin!

  
Toppi: H&M
Kauluspaita: Tokmanni
Farkut: Dr. Denim




Bomber-takki: Gina Tricot 

 Mustia toppeja voisi melkein sanoa tyylini kulmakiviksi. Minulla on melkein joka päivä päälläni auki oleva paita/takki, jonka alta toppi näkyy. Myös juuri kyseessä olevat auki olevat paidat ovat tärkeä osa pukeutumistani.



Neuletakki: H&M
Pitkät neuletakit ovat niiden päivien pelastus, kun on kauhea asukriisi. Ei tarvitse muuta kuin heittää takki päälle ja on valmis menoksi!


Paita: K-Citymarket

Minulla on rippikesästäni asti ollut aina kaulassa jokin lahjaksi saamistani kaulakoruista. Näissä kuvissa minulla oli kaulassani kastesormukseni, johon sain ketjun rippilahjaksi. Se ei näy kauhean hyvin, sillä unohdin epähuomiossani kuvata sen. 
 
 Vyö: Glitter

Tätä glitterivyötä käytän monissa löysissä asuissa, joiden en kuitenkaan halua olevan niin löysiä. Se onkin näkynyt jo yhdessä toisessa postauksessa vähän aikaa sitten.

Farkkuja omistan kolmet, mutta nämä kuvissa olevat Dr. Denimit ovat lempparini. Käytän näitä aina kuin mahdollista, kaksia muita vain silloin kun nämä ovat pesussa. Uudet mustat farkut olisi kyllä pakko hankkia, sillä näistä on väri kulunut hyvin paljon. Ne alkavat olla jo enemmänkin harmaat. Myöskään laatu ei ole kovin hyvä, sillä vetoketjussa on irtolankoja ja reisien kohdalle on tullut venymiä. Denimit tuntuvat kuitenkin hyvin mukavilta jalassa, ihan kuin kollarit olisivat!


En ollenkaan tiedä, mikä sana olisi paras kuvailemaan pukeutumistani. Haluan näyttää ''huolitellulta'', mutta haluan silti tuntea oloni mukavaksi vaatteissani. Minulla ei ole tapana ostaa kauheasti vaatteita, olen enemmänkin perso meikeille. Joitakin vaatteitani olen käyttänyt ala-asteelta asti. Ne ovat jo tulleet suuriksi luottovaatteiksi, joita ei raaski heittää pois! Annankin teille vähän päänvaivaa -osaatko arvata näiden kuvien perusteella, mitä kahta asustetta/vaatetta olen käyttänyt ala-asteelta asti? Kirjoita arvauksesi kommentteihin!

Mikä postauksessa nähtävistä asuista on lempparisi? Millä sanoilla kuvailisit omaa tyyliäsi?

16 kommenttia:

  1. Kiva postaus ja tyyli :)
    http://elamaajakuviaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Sä oot hurjan kaunis! Ja sulle sopii punaiset huulet tosi kivasti! :) Mä tykkään tuosta kakkos asusta, toi bomberi on aivan ihana ♥ Mun blogista löytyy just uusia postauksia mun tyylistä!

    https://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi härtsyykkeli kiitos ihan hirveesti!♡ Kommenttisi piristi tosi paljon! Mäpä käyn kurkkaamassa postauksesi :)

      Poista
  3. Ihania asusteita, etenkin tuo bomber ja toiseksi viimeinen paita on kyllä jotakin, mitä mäkin haluisin! Toka lookki oli ehkä eniten minunkin tyyliini istuva, tosin tyylisi näyttää olevan tosi moniulotteinen, kuten myös minun- joskus hirveän naisellisesti laittautuneena, tiukat vaatteet ja upeat korut, toisina päivinä isän ainakin viisi kokoa liian iso kauluspaita, ihan vain, koska mä voin! Mä luonnehtisinkin, että minussa asuu kaksi puolta- se, joka korostaa feministisyyttä, ja se, joka esittelee maskuliinisuutta. Ja minusta on ihan huippua, kun voi pukeutua just sen fiiliksen mukaan, eikä aina tarvitse näyttää siltä samalta ihmiseltä! Ja voin myös ostaa vaatteita sekä miesten-, että naisten osastoilta! Vinkvink, miesten alerekeissä on tosi paljon xs- kokoisia vaatteita ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, itekki tykkään kyseisistä vaatteista tosi paljon! Ja joo mulla on ihan sama pukeutumisen kanssa, joskus niin naiselliset vaatteet kuin vain on mahdollista ja seuraavana päivänä se kaapin isoin kauluspaita :D En ole kyllä ikinä edes yrittänyt shoppailla miesten puolella, mutta sieltähän saattaisi löytyä vaikka mitä helmiä... Kiitos vinkistä!

      Poista
  4. Sulla on kyllä ihana tyyli <3 tosi hyviä kuvia!

    sanasokkelossa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Toi vika asukokonaisuus on ihan superihana!

    VastaaPoista
  6. Kaunis tyyli sulla Sini, just tollanen kivan rento! :)

    VastaaPoista
  7. Tosi kivoja tyylejä ja kiva, että sullakin vaihtuu noi asukokonaisuudet! Itsellänikin tyyli vaihtelee päivästä toiseen, joskus on kiva pistää kaikkensa vaatteisiin ja näyttää oikein hyvältä, mutta seuraavana päivänä pelkkä hupparikin saattaa vain riittää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jep, välillä on mukavaa vain vetää huppari päälle :)

      Poista
  8. Ihanan rento tyyli sulla! Aivan ihana toi bombertakki <3

    VastaaPoista