10.10.2017

Pete Parkkosen keikalla

Viime lauantaina olin ensimmäistä kertaa Pete Parkkosen keikalla. Samalla tapasin ensimmäistä kertaa Marin, joka kirjoittaa myös blogia. Ilta oli kyllä aivan huikea! Vaikka en Peteltä oikeastaan muita biisejä tiedäkään kuin Kohta sataa ja JVG:n kanssa tehdyn Etenee-biisin, keikalla ei silti tullut tylsää. Lisäksi löysin yhden uuden biisin lisättäväksi soittolistalle, nimittäin Mun-nimisen biisin. Suosittelen kyllä menemään Peten keikalle jos sinulla on siihen mahdollisuus, oli se vain niin hauskaa! Illan kruunasi vielä yhteiskuva Peten kanssa.


Kenen keikalla sinä olet viimeksi ollut? 

12 kommenttia:

  1. Oli kyllä ihana nähdä!♥ Ja ah Pete on iiihana!♥

    VastaaPoista
  2. Yks kateellinen täällä moi!! :D

    VastaaPoista
  3. Olen harrastanut keikkoja tasan yhden kerran: Nickelback viime vuonna Hartwall areenalla ja oli se mieletön! Ensi keväänä, mikäli vain onnistun saamaan liput, kuuntelemaan Samu Haberia kun Sunrise avenue tulee hartwallille *-*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau, olet kuitenkin päässyt Hartwall Areenalle! Vähä siistiä, tonne Sunrise Avenuen keikalle ois kyllä siisti päästä *.*

      Poista
  4. Keikat ovat kyllä yksi parhaimmista asioista mitä tiedän! ♥ Ja Mun-biisi on yksi suosikeistani, aivan ihana! Mun edellisin 'keikka' olikin itseasiassa Qstock! Tuntuu, että siitä on niin pitkä aika, mutta onneksi parin viikon päästä tämä korjaantuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on! *.* Toi biisi on oikeesti aivan ihana! Pidähän hauskaa tuolla keikalla! :)

      Poista
  5. Kiva että pääsit keikalle! Itse oon ollut kai viimeeksi Haloo Helsingin keikalla 2014, koska en oo keikkaihminen ja mielummin kuuntelen musiikkia ihan kotoa käsin! :D
    http://aadaaws.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli kyllä kivaa! Kotona musiikkia saa kuunnella ainakin rauhassa ilman muiden kirkumista :D

      Poista
  6. Oooh mä oon niin kateellinen, varsinkin tosta yhteiskuvasta!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, jospa sinäkin pääsisit joskus Peten kanssa yhteiskuvaan! :)

      Poista